lördag 7 juli 2018

Skön och het sex

Skön och het sex
Skön och het sex

Alltid svårt att veta vad man skall skriva här.
Killar läser väl ändå inte presentationer?
Enligt min erfarenhet så brukar de begränsa sig till att endast titta på bilder.

Jag är inte här för att byta en miljon bilder och ha camsex.
Vill inte se massa folk runka.
Det jag vill är att ha en manskropp framför mig på riktigt.
Gärna där man tar ut svängarna med rollspel, dominans etc.
Tänder på mycket prat medan man har sex.
Så är du grym på "dirty talk" så är det ett plus i kanten.

Jag har egen lägenhet så vi kan ses hos mig om vi inte kan vara hos dig.
Jobbar ibland förmiddag och ibland kväll så kan ses både dagtid och kvällar beroende på hur mitt schema ser ut.
Det är inte min kopp te att träffa massa olika killar utan jag vill helst hålla mig till ett fast kk.

Mina kontaktvägar hittar du på min hemsida  http://edesex.com 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar