fredag 23 februari 2018

Ganska ny här, men hoppas kunna göra en ordentlig presentation här

Hej!
Ganska ny här, men hoppas kunna göra en ordentlig presentation här.

Så länge kan jag presentera mig kort. Jag är en väldigt sexuellt undergiven kvinna, som njuter av att förnedras på alla tänkbara sätt.
Tänder på saker som de allra flesta skulle ta illa upp av.
Går också igång på smärta.

Gillar att skriva, så det är mycket möjligt att jag författar någon novell här någon gång.

Jag har precis kommit ur ett långt vanilla-förhållande, och är därför väldigt sugen på att höra vilka perversa grejer ni vill göra med/mot mig.

Ska ordna bilder på min slavkropp så fort jag kan.

Hälsa mig gärna välkommen hit genom att berätta för mig vilket luder jag är.

Mina kontaktvägar hittar du på min hemsida  http://edesex.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar