lördag 7 juli 2018

Söker inget just nu direkt.

Söker inget just nu direkt

Söker inget just nu direkt
Söker inget just nu direkt
Men man vet aldrig vad som kan få mig intresserad .Det är trevligt att lära känna nya människor som man kan umgås med utanför sängen och göra saker med osv och det behöver inte alltid handla om sex mm.Är inte binyfiken eller så. Det får vara inom en viss gräns när det gäller sex osv.Gillar inte att bli fistad eller andra konstiga saker inom sex.Jag brukar gå efter kemin och se om det klickar och känns rätt med rätt person osv. Är vän med tvål och vatten och diskret och är inte en sån person som berättar för hela världen
Kikar runt lite och ser vad som finns och vad som faller mig i smaken och vad som fångar mitt intresse

Sen är det mycket trevligare att prata mer via kik/telefon och se om kemin stämmer Man brukar få en bra uppfattning om hur personen är när man pratar i telefon.
Kik eller telefonnummer och bild på ansikte fås om det är någon som fångar mitt intresse
Har en del tatueringar och fler kommer det bli
Barnens namn på ryggen och fågeln fenix på benet och 2 fjärilar
Älskar underkläder/högklackat och tatueringar och har blivit mer nyfiken på leksaker

Du har läst min hemsida ❤❤❤❤ http://edesex.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar